Lektorius

Rimvydas Jurkuvėnas

+370 620 60 620
rimvydas@bukkitoks.lt

Mokymai
Ugdymas

Klausinėjimo nauda ir malonumas pardavimuose

TrukmėDalyvių skaičiusMokymosi būdasInvesticija dalyviui
3val.15Gyvai/ Internetu77€

Yra labai daug žmonių, kurie kalba minimaliai, ypatingai, kai vyksta derybinis ar pardaviminis procesas. Dažnu atveju, žmonių atviram išsikalbėjimui, įtaką daro tas, kuris užduoda klausimus. Tačiau, dažnam tai yra iššūkis. Viskas priklauso tik nuo žmogaus pastangų ir noro tai daryti.

Nuo vaikystės ugdome neteisingus klausinėjimo įgūdžius, kurie dirbant velslo apinkoje dažnam pakiša koją ir užblokuoja gauti norimus atsakymus.

Sesijos metu sužinosite:

Kokį užduoti klausimą, kad pašnekovas išsipasakotų? Kokius klausimus dažniausiai užduoda verslo žmonės? Kokią naudą gauną klausiantysis ir jo atstovaujama įmonė? Koks reikalingas klausimų kiekis, kad išgirstumėte norimą atsakymą? Kur glūdi klausinėjimo malonumas? Kokie klausimai užkerta kelią parduoti? Kokie klausimai suponuoja nepasitikėjimą savimi? Kokie klausimai indikuoja klientui, jog norėsite įbrukti savąjį produktą? ir kt.

Atradęs atsakymus į šiuos klausimus bei jais vadovaudamasis, atrasi daug teigiamų emocijų ir apčiuopiamą naudą bendraujant su įvairiausio tipo žmonėmis.

Sesijos tikslas:

Suprasti klausimų tipus, suteikiamą naudą, išmokti juos teisingai formuluoti ir pasiekti norimą rezultatą.

Sesija skirta:

Žmonėms, kurie nori kuo geriau suprasti savo pašnekovą, prakalbinti net ir neiškalbingiausią žmogų ir valdyti vykstantį dialogą bei pasiekti, kad daugiau kalbėtų pašnekovas, o ne jūs.

Registracija į šiuos mokymus

Kontaktinė informacijaJūsų telefono nr. formatu +370 0000 0000Jūsų el.pašto dėžutė formatu dezute@varduzona.lt